Wie zijn we

OBS De Brink is een openbare school. Dit betekent dat de school open staat voor iedereen met respect voor ieders culturele en/of levensbeschouwelijke achtergrond. De school is de pit in de wijk Hoogvonderen, maar ook vanuit de Sterrenberg en Asenray stromen kinderen op onze school in.

De school heeft een dislocatie te Baexem special voor asielzoekerskinderen. Deze dislocatie is gehuisvest op het terrein van het AZC Baexem. De school heeft rond de 400 leerlingen en 42 medewerkers.

De wijk Hoogvonderen ligt aan de rand van de St. Wirosingel in Roermond-Oost. De prognose (tot 2035) van het leerlingenaantal op onze locatie in Roermond laat een min of meer constant beeld zien van rond de 335 leerlingen. Lees meer in onze schoolgids

Het Team
Bij OBS De Brink werken in totaal, verdeeld over beide locaties, 42 medewerkers. Naast groepsleerkrachten zijn dit ook onder andere Intern begeleiders, ondersteuners en administratieve krachten.

Onze medewerkers, locatie Roermond

Juf Marly

Meester Jan

Conciërge