Oudervereniging

Oudervereniging OBS De Brink
Wanneer u uw kind op onze school is ingeschreven, bent u automatisch lid van de oudervereniging (OV). Doel van de OV: “een actieve bijdrage leveren aan de opvoeding en ontwikkeling van onze kinderen op school”. De ouderbijdrage is relatief laag in vergelijking met veel andere scholen in Nederland. Met deze ouderbijdrage is het mogelijk een extra dimensie te geven aan de activiteiten.

Enkele voorbeelden van die activiteiten zijn:

• Het financieren en mee verzorgen van een aantal traditionele feesten en vieringen, zoals Sinterklaas, Kerstmis, Carnaval, Pasen enz.
  • Het mee begeleiden van diverse excursies.
  • Inbreng leveren in diverse werkgroepen om samen met de leerkrachten in die werkgroepen nog andere schoolfeesten te organiseren.
  • Het uitvoeren van de luizencontrole.
  • Het participeren in de oudervereniging, de groep die alle ouders vertegenwoordigd in het overleg met het schoolteam over allerlei praktische zaken.
  • Het mede verbeteren van de sfeer en speelgelegenheid op het schoolplein.

De oudervereniging van OBS De Brink bestaat momenteel uit 13 bestuursleden en 2 aspirant leden. Daarmee is de oudervereniging momenteel op volle sterkte en worden alle leden posten vervuld.

Wilt u meer weten over onze vereniging of wilt u zelf meehelpen om onze activiteiten tot een succes te maken? Neem dan contact op met een van onze bestuursleden of stuur een e-mail naar het volgende adres: ov.brink@gmail.com of maak gebruik van ons online contactformulier.