Praktische info Taalschool

Op onze Taalschool draaien we een rooster van 24,5 lesuren per week.

De schooltijden zijn als volgt:
Ochtend (ma-di-do) 09.00 – 12.30 uur
Middag (ma-di-do) 13.15 – 15.15 uur
Woensdag en Vrijdag 09.00 – 13.00 uur

Taalschool De Brink is een nevenvestiging van OBS De Brink / Roermond. Met nog 22 andere scholen maakt zij deel uit van de Stichting Swalm & Roer voor opvoeding en onderwijs. De school ligt op het terrein van het Asielzoekerscentrum in Baexem (gemeente Leudal). Dat is ook de plek waar de meeste leerlingen wonen.

Daarnaast is er sinds het schooljaar 2022-2023 een satellietklas opgericht in Swalmen.

Onze groepsindeling, locatie Baexem:

groep 1-2: Frank Janssen en Destiny Nagel

groep 3-4: Kim Kessels

groep 4-5: Hans Verlaek

groep 6: Ingrid Schmitz

groep 7-8: Chantal Vroemen en Vivi Demandt

Ondersteuning: Monique Rutten, Marlies Cremers, Destiny Nagel, Patricia Leeners, Marleen Schmitz

Intern begeleider: Mieke Mennen

Locatie coördinator: Monique Vos

Locatie Swalmen:

Judith Huibers, Chantal Geraedts

Meer informatie?
Download dan de schoolgids. Geschreven in het Nederlands.

Daarnaast hebben we een document met praktische informatie voor ouders. Deze vindt u HIER. Geschreven in het Nederlands, Engels en Arabisch.

More information?

Download our ‘schoolgids‘. Written in Dutch.

Besides this document we have a document with practical information. Written in Dutch, English and Arabic.